De spørgsmål der oftest stilles af vores kunder ved brugen af Vevera.dk, har vi prøvet at besvare. Løbende vil der tilføjes spørgsmål der ikke indgår i listen. Hvis du ikke kan finde svaret på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe til vores kundeservice 93 86 11 61 eller skrive til os på kundeservice@vevera.dk. Hav venligst dit ordrenummer klar, så vi nemmere og hurtigere kan hjælpe dig.Ofte stillede spørgsmål - Vevera

Bestilling og ordrer

Når du skal afgive en ordre på www.vevera.dk skal du igennem følgende trin:

  1. Find den eller de varer som du ønsker at købe og læg dem i varekurven. Gå herefter videre til kassen.
  2. Indtast dine personline oplysninger
  3. Vælg leverings-/betalingsmetode
  4. Godkend vores handelsbetingelser
  5. Tjek at alle indtastede informationer er korrekte og godkend ordren.
  6. Indtast dine kreditkortinformationer og godkend betaling
  7. Du modtager en ordrebekræftelse på mail

Efter du er logget ind, kan du på siden “Min konto” se alle dine tidligere eller aktive ordrer.  På siden “Min konto” skal du klikke på “Ordrer”.

Det er desværre ikke muligt at tilføje et nyt eller fjerne en eksisterende vare til din ordre efter placeringen af bestillingen. Det skyldes at vi ikke kan trække flere penge på dit betalingskort, udover det beløb du har givet os lov til. Derfor skal du lave en helt ny bestilling, hvis du ønsker at købe flere varer.

Det er vigtigt at du straks efter bestillingen kontakter Vevera for at få annulleret din bestilling. Hav venligst dit ordrenummer
klar, så vi nemmere og hurtigere kan hjælpe dig.

Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse efter betaling for bestilling, anbefaler vi at du kontrollerer følgende:

  • Tjek venligst din uønsket mappe. Sommetider kan det ske, at nogle mails kan ryge i uønsket mail folderen.
  • Log venligst in på din konto og tjek om ordren er gået korrekt igennem inde på visningen ”Ordrer”.
  • Hvis du stadig ikke kan finde årsagen til hvorfor ordrebekræftelsen ikke er sendt til dig, er du altid velkommen til at kontakte Vevera. Hav venligst dit ordrenummer klar, så vi nemmere og hurtigere kan hjælpe dig.

Kontakt venligst Vevera hurtigst muligt, så vi kan ændre din leveringsadresse. Du bedes ringe til vores kundeservice på  93 86 11 61 eller skrive til os på kundeservice@vevera.dk

  • Sørg venligst for at indtaste korrekt rabatkode.
  • Tjek venligst at rabatkoden ikke er udløbet.
  • Prøv at bruge en anden enhed eller browser.

Hvis rabatkoden stadig ikke virker, er du altid velkommen til at kontakte Vevera. Hav venligst rabatkoden klar, så vi nemmere og hurtigere kan hjælpe dig.

Det er meget sikkert. Vi anvender den nyeste teknologi og har et samarbejde med de dygtigste partnere på markedet. Sikkerheden er meget højt prioriterte i vores løsninger. Læs mere om Sikker betaling

Min konto

  • Hvis du har oprettet dig korrekt i vores webshop, vil du modtage en velkomstmail fra Vevera.
  • Hvis du har glemt dit kodeord, kan du bestille et nyt kodeord her

Jvf. persondataloven beskytter og behandler vi personoplysninger efter reglerne. Vi er meget opmærksomme på vigtigheden af en klar og sikker politik omkring beskyttelsen af dine personlige oplysninger. Hvis du modtager e-mail der ligner kommer fra Vevera og der i e-mailen efterspørges dine personlige oplysninger, skal du ikke svare på e-mailen eller trykke på links i e-mailen. Du bedes ringe til vores kundeservice på 93 86 11 61 eller skrive til os på kundeservice@vevera.dk. Vi vil sikre os, at der ikke er nogle som prøver at snyde sig til at opsamle personlige oplysninger om kunderne.

Du kan læse mere om vores politik vedrørende behandling af vores kunders personlige oplysninger Persondata- og cookiepolitik

Hvis du ønsker at have slettet din konto, er du velkommen til at skrive til os på kundeservice@vevera.dk

Når du er inde på Vevera.dk, får du adgang til din konto ved at klikke på “Log ind / Opret bruger”. Efter indtastning af din e-mailadresse og kodeord, får du adgang til “Min konto”. I kontrolpanelet i “Min konto” kan du se dine seneste ordrer, administrere din leverings- og faktureringsadresse og redigere din adgangskode og dine kontooplysninger.

Du kan oprette en bruger konto ved at trykke på ”Log ind / Opret bruger” i toppen af forsiden. Herefter skal du trykke på linket “Opret dig nu”. Ved oprettelse af bruger konto, får du tilsendt en velkomstmail til den e-mailadresse du har angivet. Hvis du ikke kan finde e-mailen i din Indbakke folder, bedes du også kigge i din uønsket mail folder.

Du kan også benytte dette link: Opret dig nu

Betaling og levering

Efter din bestilling er gennemført, vil du modtage et trackingnummer og et link, så du kan spore din levering.

På nuværende tidspunkt er det desværre ikke muligt af afhente ordrer.

Vi tilbyder følgende leveringsformer:

– PostNord Pakkeshop (levering til selvvalgt Post Nord PakkeShop)
– PostNord Hjemmelevering
– PostNord Erhvervslevering
– GLS Pakkeshop (levering til selvvalgt GLS PakkeShop)
– GLS Hjemmelevering
– GLS Erhvervslevering
– DAO Pakkeshop (levering til selvvalgt DAO PakkeShop)
– DAO Hjemmelevering

Beløbet for din ordre trækkes først fra dit betalingskort, når ordren er godkendt af Vevera og varen er afsendt.

Ja, alle vores priser på Vevera webshoppen er i Danske kroner (DKK) og inklusive moms (25%).

Vevera webshoppen laver ofte rabatter, derfor er det desværre ikke en mulighed at få tilbagebetalt differencen på en yderligere nedsat vare. Efter betalingen er gennemført på din bestilling, har du accepteret prisen på varen.

Vi leverer kun i Danmark, dog ikke Grønland og Færøerne.

Køber du for over 499 DKK (ex. fragt og eventuelle rabatkoder), får du leveret din pakke gratis i Danmark. Prisen på fragten bliver automatisk nedjusteret til 0 DKK, hvis du har varer for over 499 DKK i varekurven.

Nem, hurtig og sikker online betaling med kort eller mobilepay.

Du kan betale med følgende kort:

Visa, Visa/dankort, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Direct og Maestro.

Beløbet for din ordre trækkes først fra dit betalingskort, når ordren er godkendt af Vevera og varen er afsendt.

Når man betaler med kort online, er der som regel nogle årsager til betalingen ikke går igennem:

  1. Kontroller at dine betalingsoplysninger er korrekte.
  2. Du skal sikre dig at du bruger det rigtige betalings kort.
  3. Kontroller at dit betalingskort ikke er udløbet.
  4. Kan dit kort være spærret eller at der ikke er dækning på?

Ved betaling med kort anvendes 3D Secure i vevera.dk. 3D Secure er en fællesbetegnelse for sikkerhedsstandarderne Verified by Visa og MasterCard SecureCode, der er udviklet af Visa og MasterCard. Når der bruges 3D Secure, føjes der et ekstra sikkerhedstrin til betalingsforløbet. Det foregår ved, at kunden modtager en éngangskode på sms, som skal indtastes lige efter, kunden har indtastet sine kortoplysninger. Dette minimerer risikoen for betalingskort svindel.

Hvis du dog stadig har en mistanke om at dit betalingskort er blevet misbrugt på Vevera.dk, anbefaler vi at du hurtigst muligt får spærret dit kort ved at tage kontakt til din bank.

Retur og reklamation

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos www.vevera.dk. Dette følger af forbrugeraftaleloven.

Når du handler hos www.vevera.dk  som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb. Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.

Hvis du har modtaget en forkert vare bedes du ringe til vores kundeservice på 93 86 11 61 eller skrive til os på kundeservice@vevera.dk. Hav venligst dit ordrenummer klar, så vi nemmere og hurtigere kan hjælpe dig. Husk at notere varens navn, samt en beskrivelse af fejlen.

Hvis der mangler en vare i din pakke, bedes du ringe til vores kundeservice på  93 86 11 61 eller skrive til os på kundeservice@vevera.dk. Hav venligst dit ordrenummer klar, så vi nemmere og hurtigere kan hjælpe dig. Husk at notere hvilken vare der mangler i pakken.

Hvis du har modtaget en defekt vare bedes du ringe til vores kundeservice på 93 86 11 61 eller skrive til os på kundeservice@vevera.dk. Hav venligst dit ordrenummer klar, så vi nemmere og hurtigere kan hjælpe dig. Husk at notere varens navn, samt en beskrivelse af fejlen. Du må meget gerne også vedhæfte et billede af den defekte vare.

Kontakt

Ring venligst til vores kundeservice på 93 86 11 61 eller skriv til os på kundeservice@vevera.dk

Du er velkommen til at kontakte vores kundeservice på telefon eller pr. mail i åbningstiderne:

Mandag-fredag 09.00-18.00
Lørdag 09.00 – 17.00

Gavekort/rabatkoder

Når varerne er lagt i varekurven, trykkes der på “Se kurv” hvorefter alle varer som er lagt i varekurven vises. Indtast herefter rabatkoden i feltet ”Rabatkuponkode” og tryk på “Anvend Rabatkupon”. Rabatten vil blive fratrukket total beløbet.

Når du trykker på ”Gå til kassen” vil du kunne se et felt hvor der står ”Har du et gavekort?”. Indtast dit gavekort nummer i feltet ”Gavekortnummer” og tryk på ”Anvend Gavekort”. Gavekortet kan bruges over flere omgange, men du skal selv holde styr på restbeløbet.

Det er desværre ikke muligt at få udbetalt pengene på dit gavekort.

Det er desværre ikke muligt at kombinere flere rabatkoder og det er heller ikke muligt at kombinere en rabatkode med et gavekort.

Nej, det er desværre ikke muligt at anvende mere end ét gavekort af gangen.

Vevera sørger for at det digitale gavekort bliver automatisk aktiveret ved købet.

Et digitalt gavekort købt hos Vevera er gyldigt i 1 år.

Vilkår og betingelser

Øvrige

Længere nede på forsiden finder du en formular hvor du kan tilmelde dig nyhedsbrevet.